3 octombrie 2013, 06:43

Jurnalul Minciunilor de Trust...



Cu două zile în urmă, pe pagina jurnal.md a fost plasat un material - Oligarhii atacă Jurnalul. Citind atent acest articol uneori mă umfla şi râsul şi plânsul în acelaşi moment. Cei vizaţi şi atacaţi la direct sunt persoanele ce analizează ceea ce se petrece la Jurnal TV şi au o părere vis-a-vis de faptul că personalităţi remarcabile ce erau găzduite cu generozitate de Jurnal TV au părăsit echipa şi locul de muncă. În momentul când politica editorială a postului de televiziune la care activau vin în contradictoriu cu demnitatea şi onoarea lor de jurnalist, analist politic etc, atunci ei au trântit uşa în spatele lor. Potrivit "apărătorului" Jurnalului, Rita Ursalovschi, dl Bogatu şi Negru şi alţii ce au părăsit trustul în ultima perioadă, au fost mituiţi ca să părăsească Jurnalul, în favoarea unor posturi controlate de marele mogul. Cum am remarcat şi anterior, sunt oameni pentru care banii nu prea au însemnătate, chiar şi cantitatea lor nu contează. Ei fac parte din tagma celor pentru care - demnitate şi onoare, nu se echivalează în bani sau aur, ei sunt mai bogaţi ca cei bogaţi. Aşacă, informaţia precum că toţi cei ce au plecat, au fost mituiţi ca să plece, miroase a aiureală. Încă un motiv straniu ce ţine de plecarea angajaţilor Jurnalului ar fi faptul că, jurnaliştii nu au rezistat la presiunile articolelor postate pe vox.publika şi Timpul. Mai cred şi alţii în aceste aiureli sau unica persoană ce crede în asta este doar autorul articolului? Eu îmi închipui cum Rita Ursalovschi citind critica dură în adresa JTM, de fiecare dată se apuca de cap şi "cădea" în depresie din motivul că este umilit Jurnalul. Sau imaginaţivă situaţia că dl Bogatu şi Negru în fiecare dimineaţă accesa vox.publika.md şi timpul.md ca să căute articolele ce critică jurnalul. Citind se puneau faţă în faţă şi plângeau de mila jurnalului şi a lor, a celor ce muncesc în interesul a doi afacerişti, desidenţi şi aprigi luptători pentru binele ... lor. Prostii şi altceva nimic, rostite de un om matur, care chipurile este analist şi comentator politic. Se face impresia că a ridicat şi consultă cu atenţie cărţile de predare a jurnalismului şi a politiciii Partidului Comunist dun Uniunea Sovietică în URSS. Utilizează aceleaşi metode de manipulare a maselor. Dacă e să ne aducem aminte ştirile de la televiziunile sovietice. În permanenţă doar informaţie precum că peste hotare se trăia rău, peste tot e grevă, cei de culoare sunt umiliţi, luptătorii pentru drepturile oamenilor sunt puşi la dubă. Pur şi simplu s-au schimbat actorii şi timpul, dar metodele sunt aceleaşi...

Echidistanţa jurnalului, autorul vrea să ne-o demonstreze prin faptul că la acest post de televiziune sunt criticate în egală măsură toate partidele politice. Primul în lista dată este pus PCRM-ul, al treilea este Antimafia. Întrebarea mea este: - Poate mai este încă un site a jurnalului pe care noi nu-l ştim şi citim? Arătaţi-mi vă rog un material cu critică în adresa acestor două formaţiuni politice. Unicii cine critică PCRM sunt dnii Cheianu şi Durbală, pentru care am un respect, fiindcă tot ce fac ei este un fel de chipăruşi de pe vremea URSS-lui. Este în acelaşi timp amuzant şi informativ.

Punctul cel mare şi gras a fost pus de informaţia precum că: - În septembrie 2013 Jurnal.md a stabilit un nou record, înregistrând un număr de 1 milion 800 de mii de vizitatori unici!... De unde i-au luat, cred că nici "bodzguardul" JTM nu cunoaşte. Dacă e să sumăm toţi utilizatorii de internet din Moldova şi a celor aflaţi peste hotare am putea avea o cifră de 700-800 mii. Reese că nici jumătate din cifra indicată de Jurnal. Iarăşi minciuni. Cred că au "vizitatori" de prin Mozambic, Africa de sud, Australia sau Cili etc. care au un interes sporit faţă de cele ce se întâmplă în Republica Moldova, şi doar dintr-o sursă - Jurnal.md. Cu siguranţă ei nici nu au auzit de Republica Moldova nu că să acceseze cel mai "credibil" portal de ştiri din ţară, Jurnal.md... Orice om sănătos la cap caută şi accesează mai multe surse de informaţie ca să-şi contureze un tablou obiectiv şi real. Din ce cauză nu au acelaşi raiting sau cu vre-o sută-două mii mai puţin, alte site-ri? La acest subiect foarte bine a postat Corneliu Gandrabur cu cifre şi date concrete. ProTV şi Unimedia sunt cele mai solicitate portaluri de ştiri din ţara noastră. Jurnalul nu se regăseşte nici în primii şapte. Ba chiar nici suma vizitatorilor unici de la primii în această listă nu întrunesc o sumă de 1,8 mln, asumată cu uşurinţă de Jurnal.md. Iarăşi minciuni...

Din cele postate mai sus putem face doar o concluzie: - Cei ce încearcă să lustruiască imaginea unor minciunoşi sunt singuri plini de minciuni şi îşi pierd din credibilitate. E bine să ştim nu...?

P.S. Nu apăr alte televiziuni, ci mă expun cu părerea faţă de minciunile celor de la Jurnalul Minciunilor de Trust, sau cum o mai numesc unii Jurnal Trust Media...

Iar celor ce spun minciuni le creşte naşul...

Mai multe de la Veaceslav Burlac


Comentarii

Nu sunt comentarii


2 mb
This page was created in 0.0332 seconds