19 mai 2015, 15:14

Troleibuzele motiv de colaborare dintre PD- PL

Prietenia dintre Chirtoacă -Plahotniuc s-a conturat la sfîrșitul primului mandat al edilului. În scurt timp o parte din oamenii păpușarului devin mîna dreaptă a primarului și sunt incluși în listele PL pentru CMC. Numele lor este cunoscut majorității: Iurie Topala, Iurie Năstas, Mihail Ceban. De această dată dînșii se regăsesc în primele 15 poziții pentru funcțiile de consilieri. http://pl.md/public/files/Consilieri_PL_CMC.pdf Între timp, presa a scris despre ei c-ar fi beneficiat direct de suportul lui Chirtoacă în prosperarea propriilor afaceri. http://unimedia.info/stiri/candidatii-pl-la-cmc--Sefi-de-directii-a-primariei--consilieri-controversati-si-oameni-de-afaceri--inclusi-in-lista-93884.html

Dar să le luăm pe rînd



Tandemul Chirtoacă-Plahotniuc s-a conturat cînd Ghimpu deținea funcția președinte interimar.

În august 2010, primarul semnează cu BERD-ul primul contract de împrumut. Prin insistențe obraznice pline de abuzuri în raport cu  CMC, Chirtoacă obține   și semnarea acordului  de garanţie, cu o susţinere mai mult influențată în mod josnic în prag de campanie a proiectului „Transportul public Chişinău”, fără să se țină cont de capacitatea de împrumut a municipalității, pe care a exploatat-o din plin la implementarea acestui proiect, cu ferma sa convingere că-și va atinge ținta financiară la maximum.

Totul  se întâmplă la scurt timp după convorbirea telefonică dintre președinții Mihai Ghimpu și Aleksandr Lukaşenko, prin care se clarifică unele cote, izbitor de influențabile chiar și la nivelul oficiului  BERD Moldova. În ciuda unor prevederi clare impuse de oficiul Central BERD, că finanțarea proiectelor din infrastructura de transport se va face doar cu condiția respectării normelor de eficiență energetică proprii standardelor europene, precum, și avînd în vedere principiile de securitate și siguranță în trafic a călătorilor, proiectul este aprobat și de BERD Moldova, cu unele presupuneri analogice de garanție că o parte din *OTKAT* revine angajaților BERD Moldova.

Potrivit unor surse demne de încredere, convorbirea ar fi fost stabilită de Plahotniuc, iar conținutul acesteia este pînă acum un mare secret pentru publicul larg, generalizându-se neprofesionist la un subiect de dialog între doi președinți de țară, după cum urmează   http://www.moldova.org/solutiile-si-propunerile-discutate-la-telefon-intre-mihai-ghimpu-si-aleksandr-lukasenko-210367-rom/.

Imediat după livrarea primului lot de troleibuze, 20 bucăți,  cu mare tam-tam acompaniată de showuri gastronomice executate de Morgoci de la Regia Transport Electric, prin care fostul deținut de penitenciar,  pentru un viol,  își exprimă marea fericire generată de *OTKAT* ajunsă să-l fericească și pe el inclusiv,  – prin sticle de șampanie sparte de roțile troleurilor.

Ideea asamblării și montării troleibuzelor, propusă de Chirtoacă și susținută cu ambele mîni de Plahotniuc, scoate în vileag o nouă țintă financiară, generată prin economia parvenită din importul și transportul pieselor, proces monitorizat de Ceban, Năstas. Inclusiv prin unele călătorii tur-retur Chișinău - Minsk. Este o sursă de alimentație sigură pentru păpușele lui Plahotniuc în garantarea voturilor de caritate în CMC fondatorului FinParInvest. Să nu uităm că troleibuzele subvenționate de CMC de la roată pînă la tichet,  posedă marele slogan pronunțat de Contele de Colonița: ESTE MERITUL DUMNEAVOASTRĂ!!!

Marea perfecțiune și performanță tehnică începe de la  Regia Transport Electric- împuternicită în asamblarea unităților de transport. Asta, deși nu este licențiată în domeniul respectiv și contravine tuturor principiilor privind securitatea, și siguranța pasagerilor în transportul public.

Ilegalitatea procesului fiind interpretată pozitiv de către  ministrul Transporturilor de atunci Anatol Șalaru (medic veterinar). În consecință avem ceea ce avem.

Sloganul electoral PL din 2011-2015, îndrugat perpetuu de Chirtoacă și compania liberală: ESTE MERITUL DUMNEAVOASTRĂ!!!

Respectiv, avem aspect frumos și  calitate proastă, consum excesiv de energie, acoperit de o lipsă totală de expertiză tehnică legală.  Va întrebați care e rezultatul la OTKAT? ROȚILE CAD! Și asta nu e tot! ESTE MERITUL DUMNEAVOASTRĂ ca ușile să cadă cu tot cu voi, dragi pasageri, stimați alegători http://www.jurnal.md/ro/social/2015/3/31/troleibuzul-de-ultima-generatie-a-ramas-fara-usa-in-plina-strada/

Cazurile sunt multiple, așa că ar trebui să ne îngrijorăm.

Grav este faptul că toate astea ne par o normalitate. În timp ce Chirtoacă - Plahotniuc se înbogățesc pe seama noastră.

ESTE MERITUL DUMNEAVOASTRĂ, dragi cetățeni!!!

 

 



Comentarii

Nu sunt comentarii


4 mb
This page was created in 0.0365 seconds
Fatal error: Uncaught Phalcon\Cache\Exception: Failed storing the data in redis in phalcon/cache/backend/redis.zep:243 Stack trace: #0 [internal function]: Phalcon\Cache\Backend\Redis->save('3cg7dc517pi4oe9...', 'blog_session#$P...', 3600) #1 [internal function]: Phalcon\Session\Adapter\Redis->write('3cg7dc517pi4oe9...', 'blog_session#$P...') #2 [internal function]: session_write_close() #3 [internal function]: Phalcon\Session\Adapter->__destruct() #4 {main} thrown in phalcon/cache/backend/redis.zep on line 243